Müştərilərin qorunub, saxlanması yolları

8 saat
200 AZN
Azərbaycan

Kimlər üçün nəzərdə tutulub:
Müştəri xidməti strukturların rəhbərləri və mütəxəssisləri

Proqramın qısa məzmunu:


Təqdimat və ilkin test

Modul 1. Müştərilərin qorunması yolları

  • Müştərilərin saxlanması proqramı müştəri loyallığı çərçivəsində
  • Müştəri dəyərinin ölçülməsi yolları
  • İtirilmiş müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və səmərəli qaytarılma strategiyaları
  • Müştərinin saxlanmasına kömək edən alətlər və texnologiyalar
  • Müştərilərin itirilməsi və əvəz edilməsi ilə bağlı xərclər


Modul 2. Müştəri loyallığına təsir edən amillər

  • Nəyə görə müştərilər bizi tərk edir və onları necə qaytarmaq olar
  • Tövsiyələrin, təkrar əməliyyatların (satışların) və müsbət münasibətin artırılması yolları
  • Dəqiq və filtr olunmamış müştəri rəylərin əsasında məhsul və xidmətlərin yaxşılaşdırılması
  • Əlverişli müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və qruplaşdırılması
  • Müştərilərilərin saxlanması proqramı və müştəri loyallığı mədəniyyəti


Yekun test

Əldə ediləcək nəticələr

Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakıları biləcəklər:

  • müştəri dəyərinin ölçülməsi yollarını,
  • itirilmiş müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və səmərəli qaytarılma strategiyalarını,
  • müştərinin saxlanmasına kömək edən alətləri və texnologiyaları,
  • müştərilərin itirilməsi və əvəz edilməsi ilə bağlı xərclərin tanınmasını,
  • tövsiyələrin, təkrar əməliyyatların (satışların) və müsbət münasibətin artırılması yollarını,
  • dəqiq və filtr olunmamış müştəri rəylərin əsasında məhsul və xidmətlərin yaxşılaşdırılması yollarını,
  • əlverişli müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və qruplaşdırılması üsullarını,
  • müştəri loyallığı mədəniyyətinin yaradılması yollarını.
İlkin Qarayev
İlkin Qarayev

Təlimçi | Məsləhətçi

TƏHSİLİ

  • Bakalavr: 1985 – 1992-ci illər Azərbaycan Dövlət Universiteti, Fərqlənmə diplomu
  • Magistr: 1993 – 1994-cü illər, İstanbul, Türkiyədə, Beynəlxalq Bankçılıq Tədqiqatları Mərkəzi


İŞ TƏCRÜBƏSİ

  • 2010-cu ildən indiyə qədər OMG Şirkətlər Qurupunun Vitse-prezidenti
  • 1997-ci ildən indiyə qədər AzEcoConsulting Şirkətinin qurucusu, prezidenti
  • 2003-2007-ci illər Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzi, Layihə rəhbəri
  • 1996-1997-ci illər Bakobank Komersiya Bankının Beynəlxalq Əlaqələlər Departamentinin Direktoru
  • 1991-1995-ci illərdə Oğuzbank Komersiya Bankının Maliyyə Əməliyyatları Departamentinin Direktoru

XÜSUSİ NAİLİYYƏTLƏR

  • 2005-ci ildə EBRD Peşəkar Təlim Proqramı, Beynəlxalq Ticarət və Maliyyə Sertifikatı
  • 2005-2006-cı illərdə eBSİ tərəfindən təqdim edilən Beynəlxalq Maliyyə Mütəxəssisi Akreditasiyası (İTS), Beynəlxalq Ticarət Mütəxəssisi Fərqlənmə Sertifikatı
  • JİCA ( Sapporo, Yaponiya) tərəfindən Biznes İdarəçilik Təlimləri, Biznes İdarəetmə Sertifikatı
  • 2011-ci ildə Konsaltinq İnstitutu, İdarəetmə konsaltinqinin əsasları Sertifikatı
  • Avropa Keyfiyyət Təşkilatı(EOQ) EOQ Keyfiyyət Sistemi Meneceri Sertifikatı
  • 2006-cı ildən indiyə qədər KOM-ların İnkişafını Dəstəkləmə Mərkəzinin (QHT), Sədri
  • 2002-2006-cı illər Milli QHT Forumu, Vitse-prezident
  • 2000-2002-ci illər Milli QHT Forumu, Ekspert müşaviri
  • Yoxsulluğun Azaldılması və İqtisadi İnkişaf (Dövlət Proqramı), 2002-2003-cı illər (6 ay ərzində) – Vətəndaş Cəmiyyəti üzrə Ekspert
  • 2001-2002 –ci illər Yoxsulluğun Azaldılması Strategiyaları Hazırlığı, İşçi qrupu üzvü
DİL BİLİKLƏRİ
Azərbaycan dili
İngilis dili
Rus dili
Turk dili
MÖVZU QRUPUNA AİD DİGƏR TƏLİMLƏR
  • Marketinq
  • Müştəri xidmətləri
  • Xarici ticarətin maliyyələşdirilməsi