Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi (CRM)

8 saat
200 AZN
Azərbaycan

Təlimin başlama tarixi: 07.06.2022

Təlimin bitmə tarixi: 10.06.2022

Həftənin günləri: 2,3,4,5

Təlimin başlama saatı: 19:00-21:00

Kimlər üçün nəzərdə tutulub:
Marketinq departamentinin rəhbər işçiləri, Müştəri xidməti strukturlarının rəhbərləri, Digər əlaqəli rəhbər işçilər

Proqramın qısa məzmunu:

Təqdimat və ilkin test
Modul 1. Strategiya və CRM

  • Ümumi anlayışlar
  • Biznes strategiyası
  • Marketinq strategiyası
  • CRM üzrə strategiya


Modul 2. Müştəri məmnunluğu və seqmentasiya

  • Müştəri məmnunluğu və müştəri sadiqliyi
  • Müştərilərin seqmentasiyası
  • Mövcud və yeni müştərilər


Modul 3. Müştərilərlə əlaqələrin idarə edilməsi CRM

  • CRM konsepsiyası
  • Əsas hədəflər və təmas kanalları
  • Müştəri məlumat axını
  • CRM-də marketinqin rolu
  • CRM-də müştəri xidmətinin rolu


Modul 4. Şikayətlərin idarə olunması

  • Şikayətlər üçün əsas səbəblər
  • Narazı müştərilərin davranışı
  • Şikayətlərin idarə olunması


Son test

Kursu bitirdikdən sonra aşağıdakı bilik və bacarıqları əldə edəcəklər:

  • CRM nədir və müasir dövrdə onun aktuallığı,
  • şirkətin müştəriləri ilə daha səmərəli işləməsi üçün nə etmək lazımdır,
  • şirkətin müştəriləri ilə işinin düzgün qurulması istiqamətində işçi heyətinin işini təşkil edilməsi,
  • müştəri bazasının analizini aparmaq üçün bacarıqların əldə edilməsi,
  • şikayətlərin idarə olunması qaydalarını.
İlkin Qarayev
İlkin Qarayev

Təlimçi | Məsləhətçi

TƏHSİLİ

  • Bakalavr: 1985 – 1992-ci illər Azərbaycan Dövlət Universiteti, Fərqlənmə diplomu
  • Magistr: 1993 – 1994-cü illər, İstanbul, Türkiyədə, Beynəlxalq Bankçılıq Tədqiqatları Mərkəzi


İŞ TƏCRÜBƏSİ

  • 2010-cu ildən indiyə qədər OMG Şirkətlər Qurupunun Vitse-prezidenti
  • 1997-ci ildən indiyə qədər AzEcoConsulting Şirkətinin qurucusu, prezidenti
  • 2003-2007-ci illər Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzi, Layihə rəhbəri
  • 1996-1997-ci illər Bakobank Komersiya Bankının Beynəlxalq Əlaqələlər Departamentinin Direktoru
  • 1991-1995-ci illərdə Oğuzbank Komersiya Bankının Maliyyə Əməliyyatları Departamentinin Direktoru

XÜSUSİ NAİLİYYƏTLƏR

  • 2005-ci ildə EBRD Peşəkar Təlim Proqramı, Beynəlxalq Ticarət və Maliyyə Sertifikatı
  • 2005-2006-cı illərdə eBSİ tərəfindən təqdim edilən Beynəlxalq Maliyyə Mütəxəssisi Akreditasiyası (İTS), Beynəlxalq Ticarət Mütəxəssisi Fərqlənmə Sertifikatı
  • JİCA ( Sapporo, Yaponiya) tərəfindən Biznes İdarəçilik Təlimləri, Biznes İdarəetmə Sertifikatı
  • 2011-ci ildə Konsaltinq İnstitutu, İdarəetmə konsaltinqinin əsasları Sertifikatı
  • Avropa Keyfiyyət Təşkilatı(EOQ) EOQ Keyfiyyət Sistemi Meneceri Sertifikatı
  • 2006-cı ildən indiyə qədər KOM-ların İnkişafını Dəstəkləmə Mərkəzinin (QHT), Sədri
  • 2002-2006-cı illər Milli QHT Forumu, Vitse-prezident
  • 2000-2002-ci illər Milli QHT Forumu, Ekspert müşaviri
  • Yoxsulluğun Azaldılması və İqtisadi İnkişaf (Dövlət Proqramı), 2002-2003-cı illər (6 ay ərzində) – Vətəndaş Cəmiyyəti üzrə Ekspert
  • 2001-2002 –ci illər Yoxsulluğun Azaldılması Strategiyaları Hazırlığı, İşçi qrupu üzvü
DİL BİLİKLƏRİ
Azərbaycan dili
İngilis dili
Rus dili
Turk dili
MÖVZU QRUPUNA AİD DİGƏR TƏLİMLƏR
  • Marketinq
  • Müştəri xidmətləri
  • Xarici ticarətin maliyyələşdirilməsi