Kimlər üçün nəzərdə tutulub:
Marketinq departamentinin rəhbərləri və işçiləri, filial rəhbərləri
Proqramın qısa məzmunu:
Təqdimat və ilkin test
Modul 1. Proseslərin təşkili metodları
Modul 2.
Modul 3.
Yekun test
Kursun sonunda əldə edəcəyiniz biliklər:
Biznes proseslərin təşkili prinsiplərini
Proseslərin təşkili üzrə məsul olan strukturun məqsədlərini və vəzifələrini
Proseslərin xəritəsi və blok sxemlərini
Proseslərin optimallaşdırılması və qüsurlu proseslərin müəyyən olunmasını
Proseslərin optimallaşdırılması üzrə 3 metodun (keyfiyyət üzrə idarəetmə, yenidən təşkil və 6 siqma) mahiyyətini
Biznes proseslərin optimallaşdırılması ilə müştəri xidmətlərinin keyfiyyətinin artırılmasını
Biznes proseslərin optimallaşdırılması ilə xərclərin azaldılmasını.
ABTC, Direktor
Təlimçi | Məsləhətçi
Təhsili
İş təcrübəsi
Xüsusi nailiyyətləri: