Azərbaycanda makroiqtisadi proseslərin biznesə təsiri

8 saat
200 AZN
Azərbaycan

Kimlər üçün nəzərdə tutulur

Strateji inkişaf və marketinq strukturlarında çalışanlar

Proqramın qısa məzmunu:

Təqdimat və ilkin test

Modul 1. Makroiqtisadiyyat

  • ÜDM və onun strukturu
  • Milli hesablar sistemi və tədiyyə balansı
  • İstehsal funksiyaları
  • İstehlak Qiymətləri İndeksi və ÜDM deflyatoru
  • Bazarlarda tarazlıq
  • Monetar və fiskal siyasət
  • Məşğulluq

 

Modul 2. Azərbaycanda makroiqtisadi şəraitin biznesə təsiri

  • “Azərbaycan 2020: Gələcəyə baxış” konsepsiyasında biznesin inkişafı – iqtisadiyyatın dövlət tənzimlənməsi
  • Manatın real effektiv məzənnəsinin idxal və ixraca təsiri
  • Staretji valyuta ehtiyatları, xarici borc və tədiyyə balansının vəziyyəti biznesə nə vəd edir?
  • Azərbaycan iqtisadiyyatının potensial rəqabətədavamlı sahələri
  • İqtisadi diversifikasiya və biznesin inkişafı
  • Maliyyə vəsaitlərinə çıxış
  • Biznesə dövlət dəstəyi
  • İnstitutsional islahatlar
  • Praktiki alətlər:
    • İqtisadi inkişafı simulyasiya edən kompüter proqramları əsasında qərarların qəbul edilməsi
    • Manatın məzənnəsi və istehlak qiyməti indeksinin dəyişməsinini biznesə təsirinin müzakirə olunması
    • Azərbaycanın dünya bazarında layiqli yer tutması işində biznesin rolu
    • İş adamının makroiqtisadi yaddaş kitabının tərtib edilməsi və makroiqtisadi strategiyanın işlənilməsi

Yekun test və sertifikasiya

Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakıları biləcəklər:

  • Makroiqtisadi düşüncə tərzi
  • Iqtisadi artım və inkişafın tsiklləri
  • Ümumi tarazlıq modeli
  • Manatın real və nominal mübadilə məzənnəsi
  • Monetar və fiskal siyasətin səmərəliliyi
  • Qeyri-mümkün üçbucaq
  • Azərbaycanın iqtisadi inkişaf proqnozları və istiqamətləri
  • İş adamının makroiqtisadi yol xəritəsi
ABTC Təlimçiləri və konsultantları