Kimlər üçün nəzərdə tutulub
İT rəhbərlər, orta menecment, İT mütəxəssislər
Beynəlxalq sertifikasiya imtahanına hazırlıq
Proqramın qısa məzmunu
Introduction: The Business Need for ITIL4 (Giriş – İTİL4-də biznesin ehtiyacı)
Module 1: The Four Dimensions of Service Management (Xidmətin idarəedilməsi üzrə 4 resurs qrupu)
Module 2: Key Service Management Concepts (Xidmətlərin idarəedilməsinin əsas konseptləri)
Module 3: The Service Value Chain (Xidmət dəyər zənciri)
Module 4: Seven ITIL Guiding Principles (İdarəetmə prinsipləri)
Module 5: An introduction to ITIL Practices (İTİL praktikalarına giriş)
Conclusion: Wrap-up and Review (Kursun yekunu, test imtahan, sual cavab sessiyası)
Təlimçi
Təhsili:
İş təcrübəsi:
Beynəlaxalq sertifikatları:
Xüsusi nailiyyətləri:
Apardığı təlim mövzuları: