Microsoft® Outlook© istifadəçilər üçün

6 saat
150 AZN
Azərbaycan

Kimlər üçün nəzərdə tutulub

Microsoft Outlook proqramından praktiki istifadə üzrə əsas bilikləri əldə etmək istəyən bütün istifadəçilər

Proqramın qısa məzmunu

Təqdimat

Modul 1. Outlook proqramı ilə tanışlıq

  • Outlook proqramının interfeysi
  • Sadə məktubun göndərilməsi
  • Məktubun təkrar göndərilməsi
  • Məktubların ilkin baxışı və oxunması
  • Məktubun cavablandırılması və digər ünvana göndərilməsi


Modul 2. Məktubun tərtib edilməsi

  • Məktubun formatlaşması
  • Məktub alanlar üçün nişanların qoyulması
  • Orfoqrafiyanın və qrammatikanın yoxlanması
  • Əlavə olunan faylın birləşdirilməsi


Modul 3. Məktubların optimallaşdırılması

  • Əlavə olunan faylların açılması və yaddaşda saxlanması
  • Məktubun nişanlanması
  • Məktubların qovluqlar üzrə düzlənməsi
  • Məktubların rənglər üzrə düzlənməsi
  • Məktubların kateqoriyalar üzrə düzlənməsi
  • Məktubların qaydalar üzrə düzlənməsi
  • Məktubun axtarışı
  • Axtarış qovluqların yaradılması


Modul 4. Məktub parametrlərin sazlanması

  • Məktub parametrlərin dəyişməsi
  • Çatdırılma parametrlərinin dəyişdirilməsi
  • Məktub formatının dəyişdirilməsi
  • Məktub alanın olmadığı təqdirdə avtomatik cavablandırmanın quraşdırılması
  • Kütləvi məktub siyahısının yaradılması


Modul 5. Məktubun fərdiləşdirilməsi

  • Məktubun şablon fonunun quraşdırılması
  • Özəl şablonun yaradılması
  • İmzaların yaradılması və dəyişdirilməsi


Modul 6. Kontaktların idarə edilməsi

  • Kontaktın əlavə edilməsi
  • Kontaktların cərgələnməsi və axtarışı
  • Kontaktın dəyişməsi, silinməsi


Modul 7. Kontaktlarla iş

  • Kontaktların göndərilməsi
  • Elektron biznes kartının redaktəsi
  • Kontaktların ixracı / idxalı


Modul 8. Tədbirlərin planlaşması

  • Outlook təqvimi ilə tanışlıq
  • Tədbirin yaradılması və planlaşması
  • Tədbirin kateqoriyaya aid edilməsi və redaktəsi
  • Şərti formatlaşmadan istifadə
  • Elektron poçtla təqvimin göndərilməsi


Modul 9. Görüşlərin planlaşması

  • Görüşün yaradılması və planlaşması
  • Görüş barədə sorğunun cavablandırılması
  • Yeni görüş vaxtının təklif edilməsi
  • Görüşlərin idarə edilməsi
  • Təqvimin çapı


Modul 10. Təqvim parametrlərin sazlanması

  • İş günlərin və saatların quraşdırılması
  • Əlavə saat qurşağının göstərilməsi
  • Azad vaxtın müəyyən edilməsi parametrlərin quraşdırılması


Modul 11. Tapşırıqların idarə edilməsi

  • Tapşırıqların yaradılması və təyin edilməsi
  • Tapşırığın təyin edilməsi sorğusunun cavblandırılması
  • Tapşırığın yenilənməsinin göndərilməsi
  • Təyin olunmuş tapşırıqların müşahidəsi
  • Tapşırıqların parametrlərin quraşdırılması

Kursun sonunda dinləyilər aşağıdakıları biləcəklər:

Microsoft Outlook proqramından həm şəxsi məqsədlərində, həm də iş yerlərində inamla istifadə etməyi.

Rauf Ağayev
Rauf Ağayev

Təlimçi | Məsləhətçi

Təhsili

  • Azərbaycan Pedaqoji Xarici Dillər İnstitutunun fransız dili fakültəsi (hazırkı Azərbaycan Dillər Universiteti) 1985-ci il


İş təcrübəsi

  • AB TACIS Proqramının “Regional Kənd Təsərrüfatı İslahatları” layihəsinin Baş Kredit Meneceri
  • AB TACIS Proqramının “Kənd Yerlərində Bankçılığa Yardım” layihəsi
  • AB TACIS Proqramının yardımı ilə yaranmış “Aqrar Kredit Fondu” bank olmayan kredit təşkilatı
  • “Unibank” Kommersiya Bankı
    2004-cü ilin aprelindən, Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzində, kredit biznesi üzrə menecer və tədris üzrə menecer
  • 2012-ci ilin mart ayından Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzində Biznesin İnkişafı Meneceridir

Digər nailiyyətlər:

  • 2005-ci ildə R. Ağayev İrlandiyanın İxrac Akademiyasının (Export Academy)”Beynəlxalq ticarət üzrə mütəxəssis” (International Trade Specialist) beynəlxalq sertifikasiya proqramını müvəffəqiyyətlə bitirmiş və akkreditasiya diplomunu almışdır.
  • 2011-ci ildə R. Ağayev ABTCtest onlayn test platformasının yaradılmasına rəhbərlik etmiş və 2012-ci ildən etibarən platformanın baş administratorudur.
  • 2012-ci ildə Rauf Ağayev e-ABTC onlayn təlim portalının yaradılmasına rəhbərlik edib və 2013-cü ildən etibarən portalın baş administratoru, məzmun yaradıcısı və təlimçisidir.
  • 2013-cü ilin fevral ayında beynəlxalq dərəcəli “Certified PPA Practitioner” sertifikasiyasından keçmiş R. Ağayev Thomas International psixometrik dəyərləndirmə xidmətlərinin Azərbaycanda distributoru olan Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzinin Thomas (Azerbaijan) platformasının baş administratorudur.
  • 2021-ci ilin iyun ayında beynəlxalq dərəcəli “Personality (HPTI) Certified User” sertifikasiyasından keçmişdir.
  • 2022-ci ildə The Trait Emotional Intelligence Questionnaire (TEIQue) Accreditation Course sertifikasiyasından  keçmişdir.
MÖVZU QRUPUNA AİD DİGƏR TƏLİMLƏR
  • Kredit
  • Təlim işinin təşkili
  • Microsoft Office proqramları
  • DISC tipologiyası

“Certified PPA Practitioner” sertifikasiya proqramı