Biznes ünsiyyət & Danışıqaparma vərdişləri

8 saat
200 AZN
Azərbaycan

Təlimin başlama tarixi: 04.04.2022

Təlimin bitmə tarixi: 07.04.2022

Həftənin günləri: 1,2,3,4

Təlimin başlama saatı: 10:00-12:00

Kimlər üçün nəzərdə tutulub
Bütün səviyyələrdən olan işçilər.

Proqramın qısa məzmunu​:

Təqdimat və ilkin test

Modul 1. Ünsiyyətqurmanın prinsipləri və formaları

  • Ünsiyyət nədir
  • Ünsiyyət prosesində yaranan problemlər
  • İşgüzar ünsiyyətin əfsanə və mifləri
  • Ünsiyyətin növləri
  • Dinləmək bacarığı
  • Şəxsiyyətlərarası ünsiyyətə təsir göstərən amillər


Modul 2. Uğurlu danışıqaparmanın

  • Danışıq iştirakçılarının rolları
  • Danışıqların səbəbləri
  • Danışıqlara təsir edən amillər
  • Danışıq mərhələləri
  • Danışıqlarda win-win nəticəsinin əldə olunması prinsipləri
  • Danışıqların tərkib hissələri
  • Uğurlu danışıqların qaydaları
  • Uğursuz nəticələnən danışıqların səbəbləri


Yekun test və sertifikatlaşma

Kursun sonunda dinləyicilər aşağıdakıları biləcəklər:

  • Uğurlu ünsiyyət üçün lazım olan bilik və vərdişləri
  • Ünsiyyət prosesinin mahiyyəti və əsaslarını
  • Ünsiyyətdə müxtəlif jestlərdən və hiylələrdən istifadə qaydalarını
  • Ünsiyyətin və danışıq aparılmasının müxtəlif növlərini
  • Korporativ və şəxsi danışıqların aparılması və uğurlu ünsiyyətin sirlərini
Anar Həsənov
Anar Həsənov

Təlimçi

Təhsili

  • Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyası, İnzibati idarəetmə fakültəsi, 2001-2005-ci illər, bakalavr
  • Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyası, Strateji idarəetmə. 2005- 2007, Magistratura
  • Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyası, Dövlət idarəçiliyi, 2014-2017, Doktorantura


İş təcrübəsi

  • 2013- hal-hazırda: Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyası, müəllim
  • 2019-hal-hazırda: Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzi, təlimçi-ekspert
  • 2017 noyabr – 2019 aprel: Azərbaycan Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Təlim və Maarifləndirmə Mərkəzinin direktoru
  • 2014 aprel – 2017 noyabr: “Azərbaycan Respublikası Prezidneti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi”, İnsan resursları və təlim şöbəsi. Məsləhətçi
  • 2012 fevral – 2016 yanvar: “BSBE” Baku School of Business and Economics təlim mərkəzi, Direktor
  • 2010 avqust – 2012 fevral: “BBS” təlim mərkəzi, Direktor
  • 2010 aprel- 2010 avqust: “VRC” qiymətləndirmə şirkəti, Direktor
  • 2008 oktyabr – 2010 aprel: Ukrayna Dövlət Nəqliyyat İnşaatı Korporasiyasının Azərbaycan Nümayəndəliyi, Marketinq və beynəlxalq əlaqələr bölməsinin meneceri
  • 2007 aprel – iyun: Müdafiə Sənayesi Nazirliyi. Sənayecihaz EİB, Marketinq şöbəsinin mütəxəssisi
  • 2003 iyun – oktyabr: “2003-2005-ci illər üzrə yoxsulluğun azaldılması və iqtisadi inkişaf üzrə Dövlət proqramı”, Fasilitator


Təqdim etdiyi təlim mövzuları

  • Təlimçilər üçün təlim
  • Təlim vərdişləri
  • Liderlik bacarıqları
  • Təqdimat bacarıqları
  • Bədən dili
  • İşgüzar etika
  • Vaxtın idarə edilməsi
  • Satış texnikaları və telefon imici
  • Müştəri məmnuniyyəti