Çağrı Mərkəzində işin təşkili, məlumatlandırma, cavablandırma və satış

8 saat
200 AZN
Azərbaycan

Təlimin başlama tarixi: 24.05.2022

Təlimin bitmə tarixi: 27.06.2022

Həftənin günləri: 2,3,4,5

Təlimin başlama saatı: 10:00-12:00

Kimlər üçün nəzərdə tutulub:
Müştəri xidmətləri və Çağrı Mərkəzi işinin təşkili üzrə məsul işçilər

Proqramın qısa məzmunu:

Təqdimat və ilkin test

Modul 1. Müştəri xidmətinin əhəmiyyəti

  • Müştəri xidmətinin əsasları
  • Müştəri məmnunluğu


Modul 2. Çağırı Mərkəzinin müştəri xidmətində yeri

  • Çağırı Mərkəzi müştəri xidmətinin tərkib hissəsi kimi
  • Çağırı Mərkəzi işinin qısa tarixçəsi
  • Çağırı Mərkəzini formalaşdıran əsas faktorlar


Modul 3. Çağırı Mərkəzində işin təşkili

  • Müştəri əlaqələrinin infrastukturu
  • Müştərilərin seqmentləşdirilməsi
  • Müştəri xidməti işinin təşkili
  • Çıxan zənglərlə iş
  • Daxil olan zənglərlə iş


Modul 4. Xidmət prosesinin mərhələləri

  • Xidmətə hazırlıq
  • Müştərilərlə əlaqənin yaradılması
  • Ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi
  • Məhsullarının təqdimatı
  • Etirazlarla və şikayətlərlə iş
  • Xidmətin tamamlanması


Yekun test və sertifikasiya

Kursun sonunda dinləyicilər aşağıdakıları biləcəklər:

  • Çağırı mərkəzinin əhəmiyyəti və rolu
  • Çağırı mərkəzinin müştəri xidmətində yeri
  • Çağırı mərkəzini formalaşdıran əsas faktorlar
  • Müştəri xidmətinin rolu və onun funksiyası
  • Müştəri seqmentləşdirilməsi
  • Müştərilər üçün keyfiyyətli xidmətlərin təşkili
  • Müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasında insan resurslarının rolu
  • Əsas satış texnikaları
İlkin Qarayev
İlkin Qarayev

Təlimçi | Məsləhətçi

TƏHSİLİ

  • Bakalavr: 1985 – 1992-ci illər Azərbaycan Dövlət Universiteti, Fərqlənmə diplomu
  • Magistr: 1993 – 1994-cü illər, İstanbul, Türkiyədə, Beynəlxalq Bankçılıq Tədqiqatları Mərkəzi


İŞ TƏCRÜBƏSİ

  • 2010-cu ildən indiyə qədər OMG Şirkətlər Qurupunun Vitse-prezidenti
  • 1997-ci ildən indiyə qədər AzEcoConsulting Şirkətinin qurucusu, prezidenti
  • 2003-2007-ci illər Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzi, Layihə rəhbəri
  • 1996-1997-ci illər Bakobank Komersiya Bankının Beynəlxalq Əlaqələlər Departamentinin Direktoru
  • 1991-1995-ci illərdə Oğuzbank Komersiya Bankının Maliyyə Əməliyyatları Departamentinin Direktoru

XÜSUSİ NAİLİYYƏTLƏR

  • 2005-ci ildə EBRD Peşəkar Təlim Proqramı, Beynəlxalq Ticarət və Maliyyə Sertifikatı
  • 2005-2006-cı illərdə eBSİ tərəfindən təqdim edilən Beynəlxalq Maliyyə Mütəxəssisi Akreditasiyası (İTS), Beynəlxalq Ticarət Mütəxəssisi Fərqlənmə Sertifikatı
  • JİCA ( Sapporo, Yaponiya) tərəfindən Biznes İdarəçilik Təlimləri, Biznes İdarəetmə Sertifikatı
  • 2011-ci ildə Konsaltinq İnstitutu, İdarəetmə konsaltinqinin əsasları Sertifikatı
  • Avropa Keyfiyyət Təşkilatı(EOQ) EOQ Keyfiyyət Sistemi Meneceri Sertifikatı
  • 2006-cı ildən indiyə qədər KOM-ların İnkişafını Dəstəkləmə Mərkəzinin (QHT), Sədri
  • 2002-2006-cı illər Milli QHT Forumu, Vitse-prezident
  • 2000-2002-ci illər Milli QHT Forumu, Ekspert müşaviri
  • Yoxsulluğun Azaldılması və İqtisadi İnkişaf (Dövlət Proqramı), 2002-2003-cı illər (6 ay ərzində) – Vətəndaş Cəmiyyəti üzrə Ekspert
  • 2001-2002 –ci illər Yoxsulluğun Azaldılması Strategiyaları Hazırlığı, İşçi qrupu üzvü
DİL BİLİKLƏRİ
Azərbaycan dili
İngilis dili
Rus dili
Turk dili
ESKPERTİN DİGƏR TƏLİMLƏRİ
  • Marketinq
  • Müştəri xidmətləri
  • Xarici ticarətin maliyyələşdirilməsi